Olen 27 vuotias mies. Olen ollut koko elämäni jojo diettaaja. Talven aikana saatan lihoa 10 kiloa ja kesän aikana taas lauhtua 10 kiloa mutta nyt kun ikää on tullut kilot eivät enään lähdekkään yhtä helposti.

Olen käynyt salilla säännöllisesti ja epäsäännöllisesti noin 6 vuotta. Minulla on hyvä peruskunto. Mutta ruokavalio on täysin perseellään sekä annosten koko.

Olin satsin jäsen vuoden verran ja nyt tein hukkaan vuoden sopimuksen.

Olen 168 pitkä ja painan 103.5 kiloa. Tarkoitukseni olisi päästä tuonne 90-95 kiloon

Olen myös melkolihaksikas ja penkistä nousee 155 kiloa sekä peruskunto on hyvä.

Käyn myös sillointällöin rullaluistelemassa, uimassa, kävelyllä, pyöräilemässä

Tämä on 1000 kerta kun aloitan laihdutus kuurin. Toivon saavani tästä blogi kirjoittelusta tsemppiä itselleni ja muille jotka taistelevat painonhallinnan ja ruokavalion kanssa.

Kerron tässä blogissa treeneistäni, ruokavaliosta, sekä edistymisestä.

Ei muuta kuin kohti terveellisempää elämää ja kaikille ihanaa kessää :)